YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W sierpniu br. na 1. miejscu zestawienia znalazł się Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania „Nieboskłon”, który trafił do rankingu już po raz trzeci z rzędu Wyprzedził on kolejną część Legend Polskich Allegro – „Kocham wolność - Cover. Matheo& Damian Ukeje. Legendy Polskie”. Ostatnia pozycja na podium została obsadzona przez Gang Świeżaków 2 w reklamie Biedronki.
Na 4. miejscu znalazł się przepis na ulubioną słodką przekąskę użytkowników wprost z Kuchni Lidla w wideo „MAGICZNE LODY TAJSKIE | Karol Okrasa & Iluzjonista Y”. Zestawienie zamyka 7 odcinek serialu marki Coca-Cola: „Serial STORYLINE - odcinek siódmy | #WOAH”.
Oto zwycięskie spoty zestawienia Ads Leaderboard z sierpnia br.
1. Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon
2. Kocham wolność - Cover. Matheo& Damian Ukeje. Legendy Polskie
3. Gang Świeżaków 2
4. MAGICZNE LODY TAJSKIE | Karol Okrasa & Iluzjonista Y
5. Serial STORYLINE - odcinek siódmy | #WOAH
ps
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/meskie-granie-hitem-na-youtube-w-sierpniu