Cortez będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii e-commerce i e-merchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Ostatnio pełnił tam funkcję e-commerce strategy lead. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem e-commerce strategy, z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, Mars, Duracell, Polkomtel czy Visa.
Wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. Answear.com i kanał sprzedaży internetowej dla marki Sizeer.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-cortez-dyrektor-e-commerce-hypermedia-linked-by-isobar