Michał M. Lisiecki sprzedał akcje PMPG Polskie Media za milion zł

Prezes PMPG Polskie Media Michał M. Lisiecki sprzedał 2,53 proc. akcji firmy za łączną kwotę miliona zł. Nadal jest głównym akcjonariuszem firmy - ma 60 proc. jej akcji.

Jak podano w komunikacie giełdowym, Michał M. Lisiecki w miniony wtorek w transakcji pakietowej sprzedał 263 158 akcji PMPG Polskie media po 3,8 zł za akcję, co oznacza, że wartość transakcji wyniosła milion zł.

W efekcie liczba posiadanych przez niego akcji spółki zmalała z 6,49 do 6,23 mln, a ich udział w kapitale zakładowym - 62,51 do 59,97 proc.

Na koniec piątkowej sesji cena jednostkowa akcji PMPG Polskie Media wynosiła 4,65 zł. W obrocie giełdowym jest 10,38 mln zł akcji, kapitalizacja spółki wynosi 48,3 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pmpg-polskie-media-ma-nowe-logo-nawiazujace-do-filozofii-zen-odzwierciedla-nasz-obecny-stan ##

W ub.r. PMPG Polskie Media zanotowała 57,13 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 51,8 mln zł rok wcześniej) i 7,99 mln zł zysku netto (wobec 5,84 mln zł w 2015 r.).

Do firmy należą przede wszystkim tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”. Według danych ZKDP w lutym br. średnia sprzedaż ogółem pierwszego wynosiła 18 660 egz., a drugiego - 44 784 egz. W listopadzie ub.r. w rozbudowanej wersji uruchomiono serwis internetowy „Do Rzeczy”, a na początku kwietnia br. wystartował serwis SuperHistoria.pl.

tw