Michalina Wilk na czele centrum reklamowego w Grupie naTemat

Michalina Wilk objęła w Grupie naTemat (Glob360) funkcję dyrektora internetowego centrum produkcji odpowiadającego za produkcję i emisję treści reklamowych we wszystkich serwisach firmy.

Poprzednio Michalina Wilk pełniła w Grupie naTemat funkcję senior account managera, a wcześniej - account managera. Współpracowała z największymi klientami reklamowymi firmy przy realizacji kampanii oraz projektów specjalnych. Z firmą jest związana od stycznia 2015 roku.

Wcześniej Michalina Wilk pracowała w agencji Infinity (zajmowała się tam eventami), oraz w Direct Publishing Group i ZPR Custom Media-Murator (zajmowała się tam magazynami customowymi).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/natemat-michal-mankowski-dyrektorem-odchodzi-agata-komosa ##

Wcześniej internetowym centrum produkcji w Grupie naTemat kierowała Monika Olejniczak.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. naTemat.pl zanotował 4,19 mln realnych użytkowników, 38,54 mln odsłon i 30:13 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, Mamadu.pl - 957,6 tys. użytkowników, 3,34 mln odsłon i 2:56 minuty średniego czasu korzystania., INNpoland.pl - 794,4 tys. użytkowników, 2,74 mln odsłon i 2:54 minuty średniego czasu, a ASZdziennik.pl - 472 tys. użytkowników, 1,23 mln odsłon i 5:20 minuty średniego czasu.

Przez ostatnie pięć lat Glob360 notowała systematyczne wzrosty wyników finansowych - od 956 tys. zł przychodów i 721 tys. zł straty netto w 2012 roku do 5,8 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,9 mln zł zysku netto w 2014 roku oraz 8,2 mln zł wpływów i 1,76 mln zł zysku netto w 2015 roku. W ub.r. firma osiągnęła 8,5 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,4 mln zł zysku netto.

tw