„Odkryj magię oczekiwania na święta” w kampanii Milki (wideo)

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”, przygotowały i realizują firmy VML Polska, Liquid Thread, Event Factory, Carat i Big Picture.

W kampanii Milka zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Boże Narodzenie. - Pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie - opisuje Łukasz Kozłowski, brand manager Milki.

W ramach akcji od 1 do 23 grudnia zaplanowano eventy w wybranych centrach handlowych w 9 miastach: Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie. Głównymi atrakcjami będą stoiska wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach, Bałwanek rozdający świąteczne kartki oraz rozdawanie próbek sezonowych produktów Milka. Jakie to produkty? Czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz biało-mleczna czekolada z kostkami w kształcie choinek.

Kampania w mediach jest oparta na spocie pokazującym chłopca, który nie mogąc doczekać się Bożego Narodzenia, konstruuje wehikuł przyspieszający upływ czasu do świąt. Przygotowano też animacje z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów adwentowego kalendarza Milki: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN i Polsat), kina (Cinema City i Helios), internet (m.in. Facebook i YouTube), outdoor (citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych) oraz punkty sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja VML Polska, za działania w social media odpowiada Liquid Thread, za eventy w centrach handlowych - Event Factory, za zakup mediów - dom mediowy Carat, a za działania PR - agencja Big Picture.

tw