Spot z kampanii opowiada o tym, jak kobieta zastanawia się nad decyzją, żeby zacząć kurs na prawo jazdy, na co mąż zachęca ją, opisując, jak prowadzenie samochodu ułatwi jej codziennie życie. W efekcie na kurs decyduje się iść także ich córka.
To kolejna odsłona kampanii PKO BP, która zaczęła się na początku marca. Jej pierwsza odsłona ma charakter wizerunkowy, opowiada o mężczyźnie tłumaczącym synowi, jak ważne są różne decyzje życiowe.
Kampania Mini Ratki podkreśla, że w ramach obecnej oferty klient przenoszący swoje pożyczki z innych banków i firm kredytowych może otrzymać w PKO BP pożyczkę z RRSO wynoszącym 3,46 proc. Spłata zostanie wtedy rozłożona na 9 rat.
Akcja rozpoczęła się 12 marca i potrwa do 22 kwietnia. Obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne), a także internet, prasę (wybrane tygodniki opiniotwórcze i magazyny branżowe) oraz oddziały i bankomaty PKO BP (plakaty, ulotki, witryny oddziałów, siatki).
Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiadała Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym - firma Dobro, a postprodukcją zajął się Platige Image. Działania w internecie przygotowała agencja Artegence, a w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mini-ratka-w-pko-bp-kobieca-decyzja-o-kursie-na-prawo-jazdy-w-reklamie-wideo