W kampanii promowane jest ubezpieczenie na życie dziecka z jednoczesnym długoterminowym planem oszczędzania na jego przyszłość. - Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów - opisuje przekaz reklam Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.
Pierwsza kampania ubezpieczyciela, w której jego potencjalni klienci zostali pokazani jako młodzi bogowie, była prowadzona jesienią ub.r.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), kinach, internecie (m.in. reklamy display, wideo i performance, aktywności na facebookowym fanpage’u Prudentialu) oraz prasie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a grafiki ilustrująe mity o młodych bogach przygotował Paweł Jońca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlodzi-bogowie-z-dziecmi-reklamuja-ubezpieczenia-w-prudentialu-wideo