„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich w kwietniu

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w kwietniu br. umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2017 roku wyniosła 57 116 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,82 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 7,89 proc. do poziomu 44 290 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 329 egz., po spadku o 8,75 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 20,76 proc. do 9 335 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Cztery Kąty” - było to 4,56 proc.

Również  w tym ujęciu zdecydowanie największy spadek, wynoszący 27,43 proc., odnotowało „Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski