Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint

Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii.

Jako prezes Monika Bronowska będzie odpowiadać za integrację oferty wszystkich spółek z Grupy Netsprint, obejmującej pełen zakres działań digital marketingowych, a także wzrost sprzedaży w Europie i kontakty ze strategicznymi klientami.

- Strategia Grupy Netsprint zakłada dynamiczny rozwój w obszarze danych z wykorzystaniem unikalnych algorytmów i produktów, m.in. w oparciu o machine learning. W najbliższym czasie Spółka skoncentruje się na integracji własnych technologii i kompetencji, tworząc dla swoich partnerów biznesowych - agencji, domów mediowych czy wydawców, kompleksową ofertę marketingu internetowego - zapowiada Monika Bronowska. -

Pod koniec ub.r. Grupa Netsprint kupiła 70 proc. udziałów agencji White Press zajmującej się content marketingiem oraz 80 proc. udziałów sieci reklamy mobilnej Adrino. Wiosną ub.r. część udziałów Grupy Netsprint od spółki Dirlango kupił fundusz inwestycyjny Innova Capital.

- W związku z planami ekspansji Grupy Netsprint na rynkach europejskich, Spółka jest otwarta na dalsze przejęcia i stale szuka firm, z którymi może stworzyć właściwą synergię. Dzięki zaangażowaniu i możliwościom inwestorów - Dirlango i Innova Capital - Grupa nie ogranicza się do akwizycji wyłącznie wśród polskich startupów. Cieszę się, że będę mogła kontynuować intensywny rozwój Grupy - dodaje Monika Bronowska.

Do Grupy Netsprint należą też spółki Netsprint, LeadR i Email Network. Oferta firmy jest oparta na Netsprint Audience - platformie gromadzenia i zautomatyzowanego analizowania danych na temat użytkowników, która skupia ponad 92 mln cookies w Polsce. Grupa zapowiada rozwój we wszystkich najważniejszych segmentach marketingu internetowego, takich jak display & programmatic, mobile, email marketing, reklama wideo i content marketing.

Artur Banach będzie szefem strategii Grupy Netsprint

- Dołączenie Moniki Bronowskiej do naszego zespołu umożliwi realizację długofalowych celów biznesowych Grupy Netsprint. Naszym wspólnym celem pozostaje budowa pozycji lidera marketingu technologicznego, który kompleksowo wspiera partnerów biznesowych w obszarze wykorzystania danych, jako naturalnego elementu strategii biznesowej komentuje Artur Banach.

Dotychczas to Banach był prezesem Grupy Netsprint. Obecnie obejmie w niej stanowisko chief strategy officera.

Monika Bronowska przez ostatni rok była chief operating officerem w Publicis Media w Polsce. Przedtem przez pięć lat pełniła funkcję chief executive officera w należącym do tego holdingu domu mediowym ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith).

Wcześniej Bronowska była m.in. zastępcą dyrektora departamentu komunikacji w Polkomtelu. Z branżą marketingową jest związana od ponad 15 lat.

tw