MTV Polska rozpoczyna emisję serialu „Taki lajf”

W poniedziałek 22 maja br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję serialu „Taki lajf”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie i telewizji.

„Taki lajf” realizowany w formacie scripted-docu przedstawia problemy, z jakimi muszą borykać się młodzi ludzie u progu dorosłości. Ważnym tłem wydarzeń będą media społecznościowe.

W serialu zagrają aktorzy-amatorzy oraz goście specjalni, czyli popularne gwiazdy sportu, muzyki i telewizji. Producentem wykonawczym serialu jest Endemol Shine Polska.

Premierę „Takiego lajfu” w MTV Polska zaplanowano na poniedziałek 22 maja o godz. 17.00. Premierowe odcinki będą emitowane trzy razy w tygodniu - w poniedziałki, środy i piątki.

Nowości serialowej MTV towarzyszy kampania reklamowa w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i Snapchat), gdzie pojawią się wideo i formaty interaktywne typu Canvas, które w jednym formacie łączą ze sobą teksty, linki i zdjęcia. Dodatkowo promocja wsparta będzie reklamą na portalu WP oraz w stacjach Grupy Polsat.

Koncepcję kreatywną zaplanowała agencja K2. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska.

łb