„Murator” z nową makietą

W sprzedaży ukazał się kwietniowy numer miesięcznika „Murator” (ZPR Media SA), w którym wprowadzono zmiany w layoucie.

Nowa makieta jest bardziej nowoczesna, a także ułatwia eksport treści z wydania papierowego do wydań cyfrowych i aplikacji mobilnych. Autorem projektu jest Piotr Stańczak. Celem zmiany szaty graficznej jest unowocześnienie wyglądu „Muratora”.

Wśród nowych działów pojawiły się m.in. „Rozgrzewka przed budową” (dla osób planujących budowę), „Dom na czasie” (przegląd najnowszych trendów w domach jednorodzinnych), „Buduj i licz” i „X rozwiązań” (różne metody stworzenia danego detalu budowlanego).

- Obserwowaliśmy jak zmienia się percepcja pisma pod wpływem internetu i postawiliśmy na uproszczenie nawigacji, a także na wzmocnienie funkcji informacyjnej poszczególnych elementów graficznych. Zdjęcia, podpisy, ramki zyskały na autonomiczności i przekazują konkretną wiedzę. Nowa makieta umożliwia czytanie „Muratora” na różne sposoby i korzystanie z wybranych elementów magazynu - mówi Anna Wrońska, redaktor naczelna miesięcznika.

Layout „Muratora” po zmianach zawiera mniej elementów, co pozwala na lepsze dostosowanie do systemu wydawniczego, obejmującego nie tylko magazyn drukowany, ale także wydania cyfrowe, stronę internetową i aplikacje mobilne.

Kwietniowe wydanie miesięcznika kosztuje 11,99 zł.

Zdanych ZKDP wynika, że w trzech pierwszych kwartałach ub.r. wynosi 45 129 egz.

łb