Bohaterkami kampanii są Weronika Nowakowska-Ziemniak, Monika Hojnisz, Karolina Pitoń, Krystyna Guzik oraz Magdalena Gwizdoń. Na potrzeby reklam wystąpiły w sesji zdjęciowej w stylistyce filmów grindhouse, przygotowano również podobne materiały wideo.
Oprócz zawodniczek w kampanii wykorzystywany jest wizerunek Tomasza Jarońskiego i Krzysztofa Wyrzykowskiego, znanych komentatorów Eurosportu relacjonujących m.in. zawody biathlonowe, oraz Tomasza Sikory, eksperta stacji w tej dyscyplinie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mistrzostwa-swiata-w-biathlonie-w-eurosporcie-tomasz-sikora-ekspertem ##
- Kobiecy biathlon składa się z trzech głównych elementów: kobiet, karabinów i nart. Dwa pierwsze podobają się mężczyznom najbardziej. To był punkt wyjścia do dalszej kreacji kampanii - opisuje Anna Robotycka, managing partner w agencji FaceAddicted, odpowiadającej za przygotowanie i realizację akcji. - Materiały utrzymane w lekko kiczowatej stylistyce grindhouse dobrze współgrają z wcześniejszym założeniem. Bawią i angażują, a to najważniejsze w komunikacji w internecie - przekonuje.
Akcja jest realizowana przede wszystkim na profilach polskiego Eurosportu na Facebooku i YouTubie. Zaczęła się od etapu teaserowego, natomiast obecnie prowadzona jest dalsza komunikacja.
Na fanpage’u facebookowym udostępniono aplikację, która pozwala użytkownikom publikować jako zdjęcia w tle na swoich profilach fotografie w stylistyce grindhouse, natomiast 9 marca ruszy konkurs „#NartyKarabinyDziewczyny” na najciekawsze zdjęcie selfie pokazujące też obraz z transmisji Eurosportu z mistrzostw świata (nagroda główna to udział w treningu strzeleckim z reprezentacją Polski na letnim zgrupowaniu).
Aktywności są zaplanowane na czas trwania biathlonowych mistrzostw świata, które zaczęły się 5 marca i potrwają do 15 marca.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/narty-karabiny-dziewczyny-polskie-biathlonistki-grindhouse-owo-reklamuja-eurosport-wideo