„Nasz nowy dom” stracił 350 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

Ósmą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” śledzi średnio 1,53 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 350 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu we czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki ósmej odsłony formatu oglądało średnio 1,53 mln osób. Przełożyło się to na 9,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,43 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek sezonu. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,56 mln oglądających.

Nadawana wiosną ub.r. szósta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 350 tys. widzów więcej. Po trzech pierwszych odcinkach gromadziła ona średnio 1,88 mln osób przy udziale wynoszącym 11,82 proc. w 4+ oraz 15,96 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 17,21 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,14 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia”, filmy fabularne i pierwszy odcinek „Pierwszej randki”; 11,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat  i Dwójka.

Ekipa remontowa w każdym odcinku reality-show „Nasz nowy dom” w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Gospodynią programu jest Katarzyna Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.

mk