Nasza-Klasa.pl stawia na gry, wideo, mobilność i nie boi się Facebooka

W tym roku Nasza-Klasa.pl zostanie udostępniona w wersji mobilnej oraz wzbogacona o gry i treści wideo - ujawnia Dominik Kaznowski z NK. Ocenia, że Megapanel nieprecyzyjnie mierzy korzystanie przez internautów z Naszej-klasy, której pozycji nie zaszkodzi rosnąca popularność Facebooka.

Śledzik ruszy w wersji mobilnej już w najbliższych dniach, a cała Nasza-Klasa.pl w drugim kwartale bieżącego roku - zapowiada Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu serwisu ds. marketingu & PR. W portalu pojawią się również gry - przygotowywane ogólnie w ramach grupy Forticom zarządzającej oprócz Naszej-Klasy podobnymi serwisami na Litwie, Łotwie i w Rosji. Witryna stawia również na treści wideo, które chce udostępniać we współpracy z głównymi nadawcami telewizyjnymi: TVP i - za pośrednictwem spółki Redefine - Polsatem.

Kaznowski ocenia, że realizowane przez PBI i Gemius badanie Megapanel nieprecyzyjnie mierzy popularność Naszej-Klasy. Zaprzecza jednocześnie, że jej niedawny redesign wynika z chęci upodobnienia się do zyskującego popularność Facebooka, oraz że serwis ten może zagrozić pozycji Naszej-Klasy. - Skoro funkcjonuje u nas pięć dużych portali horyzontalnych, to dlaczego nie może być trzech silnych serwisów społecznościowych? - pyta retorycznie Kaznowski.

Przeczytaj cały wywiad z Dominikiem Kaznowskim, pełnomocnikiem zarządu Nasza-Klasa.pl ds. marketingu & PR

Tomasz Wojtas / tw