Natalia Skrzypek awansowała na digital development managera w Vizeum

Natalia Skrzypek po półtora roku pracy na stanowisku group account managera w domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) awansowała na digital development managera.

Skrzypek będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada za wewnętrzne i zewnętrzne projekty edukacyjne związane z obszarem mediów społecznościowych. W ramach struktur Vizeum Natalia Skrzypek raportuje do Małgorzaty Niskiej, digital development director.

Natalia Skrzypek w Vizeum pracuje od półtora roku  - w tym czasie jako group account manager realizowała projekty dla klientów z Grupy Cyfrowy Polsat. Wcześniej, na analogicznym stanowisku, przez prawie cztery lata pracowała w Isobar Poland Group, gdzie obsługiwała klientów takich jak Microsoft, Alma, BNP Paribas Bank czy Vistula.

Doświadczenie zdobywała także pracując w agencjach Socializer oraz Con Trust Communication.

 

bg