Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lipcu 2017 roku wyniosła 28 259 egz. Była ona o 7,62 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 21 919 egz., po wzroście o 9,56 proc. - jedynym w zestawieniu.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 13,67 proc. i uplasował się na poziomie 9 910 egz.
W lipcu 2017 roku w porównaniu do czerwca 2017 roku największy spadek sprzedaży zanotował „NG Traveler” - było to 4,36 proc.
Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - o 6,58 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/national-geographic-polska-liderem-sprzedazy-tylko-ng-traveler-na-plusie