Do przetargu ogłoszonego w listopadzie ub.r. nc+ zaprosiła agencje 180heartbeats + Jung v Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland. - O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+ - komentuje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy.
Havas Warsaw będzie odpowiadała za przygotowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych nc+ we wszystkich kanałach komunikacji, bieżącą obsługę oraz realizację działań marketingowych. Przed agencją postawiono zadanie stworzenia nowej platformy komunikacyjnej marki nc+.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/seriale-canal-w-4k-trafia-do-player ##
Poprzednio przez prawie dwa lata w reklamach platformy i jej własnych kanałów występowali aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk. Zadebiutowali w kampanii z okazji 21-lecia Canal+ w Polsce, a ostatnio świąteczną i poświąteczną ofertę promowali razem z wiszącym Świętym Mikołajem.
Koncepcję kreatywną opartą na ich wizerunku przygotowała 2012 Agency, która od jesieni 2015 roku po wygranym przetargu zajmowała się obsługą reklamową nc+.
Niebawem nc+ podpisze też osobną umowę projektową z 180heartbeats + Jung v Matt, w ramach której agencja będzie realizowała dla platformy wybrane projekty komunikacyjne.
Na koniec września ub.r. nc+ miała 2,108 mln klientów.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nc-krzysztof-stelmaszyk-i-rafal-cieszynski-znikaja-z-reklam-havas-warsaw-przejmuje-od-2012-agency-obsluge-reklaowa