Nestle premiuje gotówką zakup płatków śniadaniowych

Pod hasłem „Pełne ziarno pełna kasa” ruszyła ogólnopolska loteria producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (produkowanych przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Marketer pracuje przy niej z agencjami Unique One, MEC, McCann.

Loteria trwa od 1 lipca do 30 września br. Aby wziąć udział w niej udział należy kupić jednorazowo płatki nestlé biorące udział w promocji (ini minis, strawberry minis, nesquik, nesquik alphabet, nesquik duo, chocapic, cheerios miodowy, cookie crisp, lion), a następnie dokonać zgłoszenia na stronie nestle-cereals-lottery.com. W loterii można wygrać 100 lub 500 złotych, a ponieważ jest ona oparta na mechanizmie winning moments, uczestnicy od razu dowiadują się czy wygrali. Na koniec loterii wszystkie zgłoszenia będą brały udział w losowaniu pięciu nagród głównych, po 10 tys. zł każda.

Agencja Unique One est odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii,  zaprojektowanie strony dedykowanej akcji, dla Polski i czterech innych krajów: Czech, Słowacji, Rumunii i Estonii oraz przygotowanie materiałów POS, które także są adaptowane na lokalne języki pozostałych czterech rynków. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na billboardach przy sklepach Tesco.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja McCann oraz studio produkcyjne Orka a za kampanię na Facebook’u - dom mediowy MEC oraz agencja MEC Wavemaker.

 

bg