Netflix promuje „Stranger Things” na pokazie Louis Vuitton

Podczas pokazu domu mody Louis Vuitton w trakcie Paris Fashion Week, na wybiegu zaprezentowano koszulkę z fałszywym plakatem promującym serial Netflixa „Stranger Things”.

Decyzję o zamieszczeniu podrabianego plakatu popularnego serialu Netflixa na koszulce podjął dyrektor kreatywny Louis Vuitton Nicolas Ghesquière. T-shirt z nadrukowaną reklamą został pokazany podczas dorocznego pokazu marki na paryskim Tygodniu Mody.

Akcja jest elementem kampanii promocyjnej drugiego sezonu „Stranger Things”, promowanej hasztagiem #StrangerThursdays. Za koncepcję kreatywną całej akcji odpowiada agencja Ralph, która pracowała już z Netflixem przy promocji „Black Mirror” czy „House Of Cards”.

„Stranger Things” to serial osadzony w klimacie lat 80-tych. Opowiada historię grupy nastolatków z miasteczka Hawkins w stanie Nevada. Na Netflixie serial pierwszy odcinek drugiej serii zadebiutuje 27 października tego roku.

W ostatnich tygodniach o serialu było głośno z powodu zapowiedzi jego producenta, Shawna Levy’ego na temat możliwej piątej serii popularnej produkcji, choć oficjalnie historia miała zamknąć się w czterech sezonach.  

Netflix dba także o właściwą promocję serialu i egzekwowanie własnych praw autorskich do marki. W ostatnich tygodniach platformie udało się połączyć oba obszary, kiedy to odkryto, że jeden z lokali urządzony w stylistyce „Stranger Things” nie miał do tego odpowiednich praw. Prawnik nadawcy wysłał właścicielom knajpy przewrotny list, w którym wyraził nadzieję na zamknięcie lokalu bez konieczności „powiadamiania o tym wszystkim mam”.

jd