„Nie tylko moment” w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)

Pod hasłem „Nie tylko moment” startuje kampania społeczna dotycząca przedwczesnego wytrysku. Akcja - organizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej - obejmie telewizję, prasę i internet.

Kampania „Nie tylko moment” wynika z faktu, że przedwczesny wytrysk to z jednej strony najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn (cierpi na nie co piąty), a z drugiej - to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych przypadłości seksualnych. - Zdrowie seksualne i satysfakcja wpływają nie tylko na nasze samopoczucie, ale również na jakość życia. Utrzymanie dobrych relacji seksualnych w związku może okazać się problemem, ponieważ około 4 milionów mężczyzn w Polsce może mieć przedwczesny wytrysk. Częstotliwość tego zaburzenia jest większa niż w przypadku problemów z erekcją, mimo to tylko 9 proc. mężczyzn zgłasza się do lekarza - opisuje dr Andrzej Depko, seksuolog, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej.

Akcja „Nie tylko moment” zachęca mężczyzn cierpiących na przedwczesny wytrysk do rozpoznania u siebie tego problemu oraz rozmowy z partnerem oraz lekarzem w celu jego rozwiązania. Celem działań jest przełamanie społecznego tabu i wstydu związanego z tym zagadnieniem.


Kampania pokazuje, że przyjemność seksualna powinna trwać dłużej niż tylko moment oraz być oparta na harmonii i obustronnej satysfakcji. Kreacja jest oparta na wizerunku dwóch zapałek, symbolizujących parę, z których jedna z nich spala się zbyt szybko.


W ramach akcji uruchomiono serwis nietylkomoment.pl zawierający bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów. Natomiast od 4 listopada działania będą prowadzone w telewizji (kanały z oferty TVP i Polsatu), prasie oraz internecie. Akcja w mediach potrwa do końca grudnia.


Kampania, realizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, jest częścią międzynarodowego projektu od kilku miesięcy trwającego w Europie. Koncepcja i kreacja została zaadaptowana na polski rynek przez agencję Id Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

 

tw