Niezwykle twórcza i pełna pomysłów Molly reklamuje General Electric (wideo)

Bohaterką nowej kampanii firmy General Electric jest dziewczynka o imieniu Molly. Mimo młodego wieku jest niezwykle pomysłowa i zaradna zarazem. Kampanię przygotowała agencja BBDO.

W trwającym 90 -sek. spocie główną bohaterką jest dziewczynka o imieniu Molly, która tak jak wielu innych jej rówieśników uczy się, ale ma też domowe obowiązki, jak chociażby wynoszenie śmieci czy sprzątanie własnego pokoju.
Molly zaskakuje swoją pomysłowością. Z dostępnych w domu rzeczy tworzy przedmioty i urządzenia, które pomagają jej w codziennym życiu. Są to np. urządzenie, dzięki któremu worek ze śmieciami ląduje w koszu, zabawkowy samochód zaopatrzony w szczotki sprząta w pokoju, a kosiarka sama -zdalnie sterowana - kosi trawnik przed domem.

Obecna kampania jest kontynuacją działań GE z lutego br. Wówczas marketer w kampanii pokazywała świat, w którym kobiety-naukowcy traktowane są jak gwiazdy.  Firma postawiła sobie ambitny cel - spowodować, by do 2020 roku 20 tys. kobiet objęło technologiczne role w firmie.

Pod koniec filmu widzimy dorosłą Molly, która wspólnie z kolegami pracuje nad różnymi projektami w General Electric. Ma ten sam błysk w oku, jak wiele lat wcześniej, gdy tworzyła prowizoryczne wówczas wynalazki.

GE chce tą kampanią zwrócić uwagę na to, że wiele rzeczy, przedmiotów czy urządzeń, którymi na co dzień posługują się ludzie zostały wymyślone nie tylko przez mężczyzn, ale właśnie przez kobiety, np. wycieraczki do szyb, solarne domy czy komputery.

Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO z Nowego Jorku.

bg