Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

W czwartek, 14 września br. należący do A+E Networks kanał lifestylowy Lifetime zmieni logo, dopasowując je do logotypu stacji w Stanach Zjednoczonych.

Polski oddział A+E Networks poinformował, że od połowy września stacja Lifetime będzie posługiwać się nowym logotypem.

Zmiana ma charakter globalny, a na rynku amerykańskim logo zostało odświeżone już w lutym br. - przy okazji wprowadzenia do ramówki Lifetime meczów piłki nożnej kobiet National Women's Soccer League,

Nowe logo stacji (czerwony okrąg z wpisaną w środek nazwą „Lifetime”) zaprojektowała firma Primal Screen.

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show. Na jesień nadawca przygotowuje dwie lokalne produkcje, ale na razie nie ujawnia szczegółów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/izabella-wiley-budujemy-ogladalnosc-dzieki-lokalnym-produkcjom-pierwszy-serial-dla-lifetime-w-ciagu-3-lat-wywiad ##

Według danych Nielsen Audience Measurement, w lipcu br. stacja Lifetime miała 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

łb