Nowe odcinki „Pierwszej miłości” od 4 września w Polsacie

4 września 2017 roku Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „Pierwsza miłość”. - Każda duża antena ma w swojej ofercie taki program, który od lat o tej samej porze przyciąga widzów przed ekrany telewizorów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu.

„Pierwsza miłość” to codzienny serial obyczajowy produkowany przez ATM Grupę, który na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. - Za sukcesem serialu „Pierwsza miłość” stoją ludzie, którzy tworzą go od lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu. - Każda duża antena ma w swojej ofercie taki program, który od lat o tej samej porze przyciąga widzów przed ekrany telewizorów - dodaje.

Zdjęcia do nowych odcinków już trwają. Do obsady produkcji dołączyli: Edyta Herbuś, Marcin Rogacewicz oraz Michał Mikołajczak.

Po kilku latach przerwy do pisania scenariuszy do tego serialu powrócili Marcin Wysocki i Dominik Gąsiorowski. - Wracamy do sprawdzonego duetu scenarzystów. To właśnie ten zespół wzbogacił „Pierwszą miłość” w elementy serialu akcji i kryminału, co stało się naszym znakiem rozpoznawczym - komentuje producentka serialu.

Głównym reżyserem projektu pozostaje Krzysztof Łebski.

Najnowsze odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 18.00, począwszy od 4 września 2017 roku. - Widzowie „Pierwszej miłości” wiedzą, że od poniedziałku do piątku od września do czerwca o 18.00 mogą śledzić losy swoich ulubionych bohaterów i tej codziennej rutyny nikt im nie zabierze - wypowiada się Monika Galliot Salińska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-jesienia-2017-r-wyspa-przetrwania-i-supermodelka-plus-size-nowosciami ##

W sezonie 2016/2017 roku średnia widownia „Pierwszej miłości” wyniosła 1,78 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,96 proc. wśród wszystkich widzów, 18,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,90 proc. w grupie 16-59. Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły wówczas 219,65 mln zł.

Michał Kurdupski