Nowe odcinki "Ucha Prezesa" najpierw na ShowMax, a po kilku dniach za darmo na YouTubie

Druga seria serialu "Ucho Prezesa" będzie dostępna od środy, 15 lutego w nowym serwisie ShowMax, natomiast na YouTubie pojawi się w poniedziałek. W całym br. ma powstać ponad 20 odcinków serialu, ich produkcją zajmie się ShowMax - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Afrykański serwis ma premierę na polskim rynku w środę, 15 lutego. Również tego dnia startuje nowa seria "Ucha Prezesa". Odcinków będzie sześć - każdy z nich zyska nową, sformatowaną długość 12 minut.

Choć płatny serwis wykłada pieniądze na jego produkcję, nowe odcinki "Ucha Prezesa" będą nadal dostępne za darmo. Jak to możliwe? ShowMax to serwis typu SVoD (z odpłatnymi treściami) należący do międzynarodowego koncernu mediowego Naspers. Działa na zasadach podobnych do Netflixa czy Amazon Prime Video. Odróżnia się od nich tym, że wchodząc na lokalne rynki stara się wzbogacić ofertę o produkcje z danego kraju. Dlatego właśnie od kilku dni możemy  śledzić teaserową kampanię serwisu "Czerwony punkt" z Evanem McGregorem.

Silną lokalną pozycją w portfolio polskiego ShowMaxu ma być właśnie serial Roberta Górskiego "Ucho Prezesa". W całym br. ma zostać wyprodukowane 20 odcinków "Ucha Prezesa". Będą one udostępniane w czwartki na ShowMax, a po czterech dniach, w poniedziałki, będą pojawiać się na YouTubie, gdzie tak jak dotychczas będzie je można oglądać za darmo. Na razie opublikowano zwiastun trzech najbliższych odcinków. Ponadto tylko na ShowMax będzie dostępnych kilka odcinków specjalnych.

Od kilku dni w dostępna jest już polska wersja aplikacji ShowMaxu na urządzenia z Androidem. Można z niej wywnioskować, że serwis zaproponuje nam m.in. takie seriale jak "Dr House", "The Good Wife", "Fargo" czy "Dexter". Abonament w Showmax miesięcznie ma kosztować 19,90 zł, dostępne pozycje będzie można oglądać na desktopie jak i na urządzeniach mobilnych.

ShowMax zadebiutował w 2015 roku w Afryce, aby oferować dostęp do światowych produkcji dla tamtejszego rynku. Obecnie jest dostępny w 65 krajach na całym świecie m.in. w Danii, Kanadzie, Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii.

Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd na Youtube 7 mln wyświetleń, drugi - 6 mln, trzeci - 6,5 mln, czwarty - 5,5 mln.

Ucho Prezesa odc. 1 – Nowy gabinet

Ucho Prezesa odc. 2 – Zarządzanie przez kryzys

Ucho Prezesa odc. 3 – Coś wisi w powietrzu

Ucho Prezesa odc. 4 – Na czym stoimy?

Jacek Kowalski