Informacja o tym, że obaj operatorzy mogą włączyć tę stację do swoich ofert znalazła się w komunikacie władz Enea Ekstraligi, której zawody transmituje nSport.
- Można spodziewać się, że oglądalność (meczów Ekstraligi żużlowej - przyp.) wzrośnie w sposób znaczący po włączeniu kanału nSport do oferty telewizji kablowej UPC (rozmowy są na ukończeniu) oraz Multimedia Polska. Jak się szacuje, to łącznie to ponad 2,5 mln gniazdek - podano w komunikacie.
nSport był w ofercie Multimediów do końca ub.r. Natomiast sieć UPC Polska nigdy go nie oferowała. Nadający m.in. mecze Ligi Mistrzów, a teraz także Ekstraklasy piłkarskiej, kanał dostępny jest obecnie na platformie nc+ oraz m.in. w sieciach kablowych Vectra i Inea.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji nSport w rynku w marcu br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).
PP
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nsport-trafi-do-upc-polska-i-mulitimediow