Serial "Botoks" w Showmax. „To, czego nie było w kinie”

- Tego nie widziałeś w kinie - głosi hasło reklamowe serialu "Botoks". Do sieci trafił zwiastun odcinkowej produkcji Patryka Vegi.

Powstało 6 epizodów, które emitowane będą w tygodniowych odstępach. W rolach głównych występują znane z dużego ekranu Agnieszka Dygant, Katarzyna Warnke, Olga Bołądź i Marieta Żukowska. Premierę wyznaczono na 31 stycznia.

Film "Botoks" wymierzony jest w polską służbę zdrowia i - delikatnie mówiąc - nie przedstawia jej w najlepszym świetle. Bohaterkami są cztery kobiety pracujące w szpitalu. "Botoks" to autentyczne historie silnych, zdeterminowanych i wyrazistych lekarek, które zmagają się z najtrudniejszymi życiowymi decyzjami i problemami: dyskryminacją, presją macierzyństwa, pogonią za młodością, walką o prawo do wolnego wyboru i własnych poglądów.

Serial jest rozwinięciem koncepcji znanej z kinowego dzieła. W kosztach filmu partycypował serwis Showmax.com.

Obecnie Patryk Vega kończy prace nad obrazem "Kobiety mafii", który trafi do kin 23 lutego.

To kolejna polska produkcja na wyłączność w Showmaxie i kolejny serial Patryka Vegi

Showmax od startu na polskim rynku w lutym ub.r. zaangażował się w produkcję internetowego serialu satyrycznego „Ucho prezesa”, którego kilka odcinków zamieszczono wcześniej na YouTubie. W ramach współpracy kolejne odcinki pojawiają się premierowo na Showmaxie, a na YouTubie są udostępniane tydzień później. Nakręcono też kilka odcinków specjalnych dostępnych wyłącznie dla subskrybentów Showmaxu. Pod koniec ub.r. zawarto umowę, w ramach której „Ucho prezesa” będzie też emitowane w Telewizji WP (nowe odcinki będą pojawiać się tam z opóźnieniem).

Od początku grudnia Showmax realizuje na żywo polską wersję programu satyrycznego „Saturday Night Live”. Jego pierwsze odcinki były też emitowane na YouTubie. Przedstawiciele Showmaxa nie podają wyników oglądalności programu, ale deklarują, że są z nich zadowoleni.

Poprzednim filmem Patryka Vegi, który w mocno rozbudowanej wersji pokazano jako serial, były „Służby specjalne”. Film wyświetlano w kinach jesienią 2014 roku, natomiast 5-odcinkowy serial wiosną 2015 roku wyemitowała TVP2.

Według badania Gemius/PBI w październiku ub.r. serwis Showmax miał 969,1 tys. realnych użytkowników i 15,23 mln odsłon, a aplikacja mobilna witryny - 148,8 tys. użytkowników.

pr