TVN24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu. TVP Info z największym wzrostem

W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w sierpniu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,72 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 21,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 28,82 proc. do 4,38 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,28 proc. udziału, po wzroście względem sierpnia 2016 roku o 4,07 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,02 proc. Jego wynik względem sierpniu 2016 roku spadł o 7,27 proc.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmalał o jedną trzecią do 0,06 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-stacji-tematycznych-rekordowy-wynik-ttv-super-polsat-zyskal-najwiecej-w-czolowce ##

Największy udział (5,40 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notujący wzrost o 20 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zwiększył się o 19,44 proc. do 5,10 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,84 proc., po wzroście o 33,96 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,74 proc. udziału, do góry o 16,78 proc.), a trzeci był Polsat News (0,93 proc.; w dół o 3,12 proc.).

Największy spadek, wynoszący 71,43 proc. do 0,02 proc., również i tutaj miała Telewizja Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,15 proc. udziału, po wzroście o 27,53 proc.

Michał Kurdupski