TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49

W styczniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu 2018 roku wyniósł 0,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do stycznia 2017 roku wynik ten zwiększył się o 6,25 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 22 proc. i wyniósł 0,61 proc.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 14,29 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-sportowych-w-styczniu-2018-eurosport-1-liderem ##

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia ub.r. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active i HGTV w styczniu ub.r. wynosił 0,33 proc.

Na siódmej lokacie znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,15 proc.).

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z drugiego miejsca na pozycję lidera w styczniu br. awansowało TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 27,50 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,99 proc. spadł kanał TVN Style, notujący jednak wzrost wynoszący 6,45 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 22,22 proc. do 0,49 proc. udziału.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 81,82 proc. do 0,20 proc.

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotowało Lifetime (było to 40 proc. do 0,03 proc.).

Michał Kurdupski