Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 21 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17 proc. w grupie komercyjnej Telewizji Polskiej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-pierwszego-odcinka-diagnozy-tvn-liderem-w-16-49 ##
Przynajmniej przez 10 sekund program obejrzało 2,81 mln osób w grupie 4+ (w 16-59 było to 1,32 mln).
Dla porównania, premierowe odcinki „Sondy 2” pokazane w tym paśmie wiosną br. oglądało średnio 550 tys. osób, co przełożyło się na 6,29 proc. udziału w 4+. Oznacza to, że „Loło fortuny” miało o 1,39 mln widzów więcej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pierwszy-odcinek-supermodelki-plus-size-ogladalo-1-7-mln-widzow-dosc-udany-start ##
TVP2 w czasie emisji wczorajszego odcinka teleturnieju była zdecydowanym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce o tej porze wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął TVN, pokazujący wówczas powtórkę „Mam talent!”, co przełożyło się na 9,59 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Epoka lodowcowa”; 6,43 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. powtórka „Rancza”; 5,93 proc.).
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Reaktywowany program ma mieć odświeżoną formułę. Poprowadzą go wokalista Rafał Brzozowski i Miss Polonia 2016 Izabella Krzan.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesien-w-tvp2-reaktywacja-kola-fortuny-i-997 ##
Premierowe odcinki kultowego teleturnieju na antenie TVP2 można oglądać w dni powszednie o godz. 16.30 oraz w niedziele o 14.40.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kolo-fortuny-tvp2-znokautowala-konkurencje