„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany był w soboty około godz. 12.15, w okresie od 3 września ub.r. do 10 czerwca br. Średnia widownia misyjnej audycji wyniosła 170 tys. osób, co przełożyło się na 2,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadziło wydanie z 3 grudnia ub.r., które oglądało 318 tys. widzów.
TVP2 w paśmie nadawania „Południka Wildsteina” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 8,85 proc., nadający w tym czasie powtórki „Na Wspólnej”. Drugi był Polsat (6,15 proc.; gł. powtórki „Top Chef’a”, „Idola” i filmy fabularne), a trzecia - TVP1 (4,96 proc.; gł. powtórki „Hit Hit Hurra!”, program „Jak to działa?” oraz dokumenty).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-magazynu-ekspresu-reporterow-tvp2-liderem-rynku ##
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 812 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Jak już informowaliśmy kilka dni temu, audycja może powrócić w jesiennej ramówce br., ale będzie ona pokazywana na antenie TVP Info. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.
„Południk Wildsteina” to autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina, który ze swoimi gośćmi rozmawia na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-poludnik-wildsteina