Spot z kampanii jest utrzymany w podobnej konwencji jak wcześniejsze reklamy Oleju Kujawskiego: rozgrywa się w drewnianej fabryczce położonej wśród pól rzepakowych, w której śpiewają kobiety ubrane w stroje ludowe.
Tym razem przyjeżdża tam inspektor, któremu kobiety wyjaśniają, że Olej Kujawski pochodzi wyłącznie z pierwszego tłoczenia, bez użycia produktów GMO, ponadto zawiera witaminy E i K oraz kwasy Omega 3.
Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spot nakręcił Bartek Kaczmarek, wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją - Lunapark, a udźwiękowieniem - Juice.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olej-kujawski-od-zt-kruszwica-spiewajaca-kontrola-jakosci-w-reklamie