Śpiewająca kontrola jakości w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)

Nowa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreśla wysoką jakość tego produktu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Bomaye, Lunapark, Juice i Starcom.

Spot z kampanii jest utrzymany w podobnej konwencji jak wcześniejsze reklamy Oleju Kujawskiego: rozgrywa się w drewnianej fabryczce położonej wśród pól rzepakowych, w której śpiewają kobiety ubrane w stroje ludowe.

Tym razem przyjeżdża tam inspektor, któremu kobiety wyjaśniają, że Olej Kujawski pochodzi wyłącznie z pierwszego tłoczenia, bez użycia produktów GMO, ponadto zawiera witaminy E i K oraz kwasy Omega 3.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spot nakręcił Bartek Kaczmarek, wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją - Lunapark, a udźwiękowieniem - Juice.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

tw