Katarzyna Janowska, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Marcin Cejrowski reklamują aplikację mobilną Onetu (wideo)

Grupa Onet-RAS Polska rozpoczęła kampanię reklamującą aplikację mobilną Onetu wyposażoną w funkcję „Onet czytaj!”. W akcji, realizowanej przez wydawcę wspólnie ze Starcomem, biorą udział dziennikarze Katarzyna Janowska, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Marcin Cejrowski.

Spoty z kampanii pokazują, że aplikacja Onetu ułatwia w codziennych sytuacjach przeglądanie na urządzeniach mobilnych treści z tego portalu. Reklamy pokazuja m.in. jak Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska, piecze ciastka, a prowadzący „Onet rano” Jarosław Kuźniar się goli. W innych spotach występują redaktor naczelna Onet Kultura Katarzyna Janowska oraz redaktor naczelny Plejady Marcin Cejrowski.

Wszyscy korzystają m.in. z opcji „Onet czytaj!” pozwalającej na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania. Funkcja jest uruchamiana komendą głosową „Onet, czytaj”. Za to rozwiązanie Grupa Onet-RASP otrzymała w maju br.  nagrodę w konkursie INMA Global Media Award.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-strona-glowna-mobilna-w-technologii-progressive-web-app-wiekszosci-atutow-natywnych-aplikacji-w-oknie-przegladarki-telefonu ##

Akcja reklamowa zaczęła się 13 lipca i potrwa do końca września. Obejmuje telewizję (m.in. kanały Grupy TVN, TV Puls, Stopklatka i AXN), radio (m.in. stacje Eurozetu, Time, Agory i Grupy RMF) oraz internet (portale Grupy Onet-RAS Polska).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje mobilne Grupy Onet-RASP zanotowały 20,48 mln realnych użytkowników i 2,59 mld odsłon, w tym na smartfonach i tabletach - 13,89 mln użytkowników i 1,18 mld odsłon.

tw