Optizen Labs ze spadkiem wpływów do 964 tys. zł i 85 tys. zł straty

W trzech kwartałach br. firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała 964 tys. zł wpływów ze sprzedaży i 84,78 tys. zł straty netto.

W skali roku przychody sprzedażowe Optizen Labs zmalały w skali roku z 1,47 mln zł do 964 tys. zł, a wynik netto spadł z 23,18 tys. zł zysku do 84,78 tys. zł straty.

Z kolei tylko w trzecim kwartale br. spółka miała 239,28 tys. zł wpływów ze sprzedaży (wobec 248,84 tys. zł rok wcześniej) i 14,07 tys. zł straty netto (przed rokiem zanotowała 40,14 tys. zł straty).

W sierpniu br. spółka zaczęła przegląd opcji strategicznych, wśród których są m.in. pozyskanie inwestora zewnętrznego oraz zawarcie sojuszu strategicznego. W opublikowanym w czwartek raporcie finansowym stwierdzono, że firma nie podjęła jeszcze żadnych decyzji w tym zakresie.

W raporcie Optizen Labs zapowiada, że w bieżącym kwartale nadal będzie skupiała się na „pozyskaniu jak największej liczby klientów (szczególnie wydawców i reklamodawców), dostarczając im obok usług dotyczących cyfryzacji treści, usługi eDTP oraz usługi reklamowe”.

tw