Radość ze smartfonów, telewizora i konsoli w bożonarodzeniowej kampanii Orange Love (wideo)

Orange Polską rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą ofertę Orange Love. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Publicis Poland, Film Produkcja, Orka, Lunapark i Initiative Warszawa.

Reklamy z kampanii pokazują radość różnych osób z otrzymywania bożonarodzeniowych prezentów. Podkreślają, że w Orange Love smartfony Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017) dostępne są w planach taryfowych za 69 zł rat miesięcznych - przy zawarciu umowy na 24 miesiące dla dwóch numerów. Z kolei 32-calowy telewizor Samsung Smart TV i konsola Xbox One S są dostępne na analogicznych warunkach za 49 zł miesięcznie.

Ponadto Samsung Galaxy J3 (2016) dual Sim może kupić za złotówkę każdy nowy klient internetu domowego, który kupi Orange Love z usługą telewizyjną na 24 miesiące.

Działania reklamowe obejmuję m.in. telewizję oraz internet.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-przychody-zysk-liczba-klientow-i-inne-wyniki-w-trzecim-kwartale-2017 ##

Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland. Spoty wyreżyserował Michał Gazd, produkcją zajęła się firma Film Produkcja, udźwiękowieniem - Lunapark, a postprodukcją - Orka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy i Initiative Warszawa.

tw