Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative

W przetargu na obsługę mediową Orange Polska walczą cztery domy mediowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Initiative należący do IPG Mediabrands.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że wśród agencji walczących o budżet mediowy Orange są: MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media), Havas Media Group i Initative.

Ta ostatnia agencja broni budżetu operatora. Pracuje dla niego od początku 2015 roku. Wygrywając przetarg w grudniu 2014 roku, Initiative przejął budżet mediowy telekomu od domu mediowego MEC.

Orange nie komentuje i nie udziela żadnych informacji na temat prowadzonego przetargu. Firma rozpoczęła związane z nim procedury pod koniec sierpnia br.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love. Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce. W okresie od stycznia do lipca br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 237,2 mln zł, o 24,5 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

bg