Orlen przez trzy lata sponsorem Polskiego Związku Kolarskiego

PKN Orlen podpisał umowę, w ramach której do 2020 roku będzie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego. Umowa obejmie m.in. igrzyska olimpijskie w 2020 roku, dotyczy również kolarstwa młodzieżowego.

W ramach kontraktu Orlen będzie wspierał reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn we wszystkich kategoriach wiekowych w kolarstwie szosowym i torowym, a także m.in. MTB, BMX, kolarstwie przełajowym, zjazdowym oraz maratony MTB.

Firma będzie mogła posługiwać się tytułem sponsora strategicznego Polskiego Związku Kolarskiego oraz wizerunkiem zawodników reprezentacji w swoich kampaniach produktowych i wizerunkowych. Ponadto logo przedsiębiorstwa będzie widoczne na pojazdach reprezentacji Polski oraz na strojach jej kolarzy podczas wszystkich najważniejszych wyścigów w kraju i za granicą, także w mistrzostwach świata i Europy.

- Kolarstwo profesjonalne stoi w Polsce na coraz wyższym poziomie, o czym świadczą wspaniałe wyniki osiągane przez naszych mistrzów. Jednak sport ten zyskuje coraz większą popularność również wśród amatorów. Można się o tym przekonać obserwując nasze drogi i ulice miast. Sponsorując Polski Związek Kolarski chcemy wpisywać się w ten trend, wspierać sukcesy osiągane przez najlepszych zawodników, a także zachęcać Polaków do uprawiania tej pięknej dyscypliny. To część działań z zakresu naszej społecznej odpowiedzialności, którą zadeklarowaliśmy w strategii rozwoju koncernu - uzasadnia Wojciech Jasiński, prezes Orlenu.

Firma podkreśla, że zawarta właśnie umowa jest zgodna z Kodeksem Dobrych Praktyk Sponsoringowych wprowadzonym rok temu przez Ministerstwo Sportu i Turystki. - Cieszy mnie, że nasze działania przynoszą skutek i kolejna dyscyplina zyskała silnego partnera. Polscy kolarze swoimi wynikami udowadniają, że warto na nich stawiać. Wierzę, że rozpoczynająca się współpraca PKN Orlen z Polskim Związkiem Kolarskim to zapowiedź jeszcze większych sukcesów - komentuje Witold Bańka, minister sportu i turystyki.

tw