Kampania „Paczki wdzięczności” była prowadzona od marca do maja br. z okazji 25-lecia istnienia marki kawy Prima (produkowanej przez D.E. Master Blenders).
Podstawą było przypomnienie, że w latach 80. Polacy otrzymali ponad 30 milionów paczek z artykułami niedostępnymi wtedy u nas, m.in. markową kawą i słodyczami. W ramach akcji odszukano niektóre osoby i organizacje, które wysyłały takie paczki, i stworzono platformę pozwalającą wysłać własną „paczkę wdzięczności” z opakowaniem kawy Prima, odwdzięczając się za otrzymaną pomoc.
W spotach pokazano trzy osoby, m.in. dwukrotnego mistrza olimpijskiego w zapasach Andrzeja Wrońskiego, które odwiedzają po 25 latach swoich darczyńców w Szwecji, Francji i we Włoszech. Po raz pierwszy mają szansę spotkać się przy kawie z tymi, od których przez wiele lat otrzymywali bezinteresowną pomoc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bez-kolejnych-polskich-nominacji-w-cannes-lions-2015 ##
Akcja obejmowała też reklamy w telewizji (spoty 90-, 45- i 30-sekundowe), prasie, internecie i punktach sprzedaży. Oprócz agencji FCB Warsaw (odpowiadającej za strategię i kreację) pracowały przy niej dom produkcyjny Papaya Films (produkcja spotów), studio Rio de Post (postprodukcja spotów), dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów), agencja Think Kong (działania w internecie) oraz agencja On Board (aktywności public relations).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/move-update-od-ddb-tribal-w-grach-mcdonald-s-dla-rozruszania-mlodych-wideo-case-study ##
- Jestem bardzo dumny i zadowolony, że kampania dla marki Prima „Paczki Wdzięczności”, która dostała Lwa w Cannes, nie jest ghostem. Jest dużą zintegrowaną kampanią dla prawdziwego klienta, prawdziwej marki. Nagroda w Cannes znaczy dla agencji bardzo dużo, w szczególności za tego typu kampanię - skomentował nagrodę w Cannes Lions Marcin Godlewski, dyrektor zarządzający FCB Warsaw. - Agencja FCB pozycjonuje się jako „Change Agency”, agencja, której kampanie zmieniają zachowania konsumentów. Taka jest właśnie kampania dla marki Prima i takie kampanie przygotowujemy dla naszych innych klientów, dla których zmiana zachowania ich konsumentów jest kluczowa do dalszego rozwoju biznesu - podkreślił.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/paczki-wdziecznosci-promujace-kawe-prima-wideo-case-study