Rama Smaż jak Szef Kuchni to miks olejów, np. rzepakowego ze słonecznikowym lub rzepakowego z oliwą z oliwek. Dostępna jest w trzech wariantach: klasyczna, maślany smak i oliwa z oliwek.
Rynkowy debiut produktu wesprze szeroko zasięgowa kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę oraz internet (m.in. blogi kulinarne i serwisy VoD). Rama Smaż jak Szef Kuchni ma być też promowana w jednym z najpopularniejszych programów kulinarnych. Ambasadorem nowej marki został kucharz Pascal Brodnicki, jego wizerunek już pojawił się w reklamach produktu w prasie handlowej.
Przypomnijmy, że do sierpnia br. Brodnicki przez trzy lata wspólnie z Karolem Okrasą reklamował dyskonty Lidl. Jego wizerunek już pojawił się w reklamach produktu w prasie handlowej.
Przedstawiciele Unilevera nie odpowiedzieli na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów kampanii. Obsługą mediową budżetu reklamowego koncernu zajmuje się na razie PHD Media Direction, przy czym w najbliższym czasie przejmie to Mindshare Polska.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pascal-brodnicki-ambasadorem-marki-rama-smaz-jak-szef-kuchni