Pathfinder 23 obsłuży globalnie w e-commerce kilkanaście marek Coty

Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w e-commerce.

Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu end-to-end, w ramach całego portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Szeroka współpraca obejmuje m.in. rekomendacje strategiczne, design oraz wdrożenia treści.

Agencja będzie obsługiwać marki Bourjois, CoverGirl, Manhattan, Rimmel, Max Factor, Wella, Clairol,  Sally Hansen, Adidas i Mass Fragrances.

43-osobowym, międzynarodowym zespołem obsługującym klienta kierują Marek Różycki, client service director i Szymon Domżała, VP & managing partnera.

- Wybraliśmy Pathfinder 23, ponieważ doświadczenie zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w e-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową - komentuje Aurélia Hirsinger, Coty director of e-commerce - consumer beauty.

Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku e-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy, która na rynku działa od października ubiegłego roku.

jd