Paweł Chojecki skończył marketing w Szkole Głównej Handlowej, aw branży reklamowej pracuje od 11 lat. Ostatnio był zatrudniony wYoung and Rubicam, a wcześniej przez kilka lat obsługiwał markęFiat w agencji Leo Burnett.
Z tego względu Chojecki dołączył w Saatchi & Saatchi dozmienionego zespołu obsługującego Toyotę. Razem z nim kampaniemarketingowe tej marki przygotowują: Jarosław Skrzyński (groupaccount director), Anna Ząbkiewicz (account supervisor), BartoszSobczak (account executive), Krzysztof Białkowski (senior strategicplanner), Bożena Ślaga (senior art. director) i Radek Kotarka(senior copywriter). Pracę tego zespołu nadzoruje Max Olech,dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Communications.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-chojecki-account-directorem-w-saatchi-amp-saatchi