Paweł Lach dyrektorem operacyjnym BrainJuice Group

Paweł Lach objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji marketingowej BrainJuice Group, zastępując Sławomira Ziętarskiego. Wcześniej pracował m.in. w 24/7 Communication i Communication Unlimited.

Jako dyrektor operacyjny Paweł Lach odpowiada obecnie w BrainJuice Group za działy kreacji i strategii, aktywności agencji w zakresie szeroko pojętego digitalu oraz produkcje wideo oraz realizacje programistyczne. Przejął stanowisko zwolnione przez Sławomira Ziętarskiego, który odszedł z agencji, nie podano jego planów zawodowych.

Poprzednio Paweł Lach pracował w agencji 24/7 Communication. Jako production manager zarządzał działami wideo, kreacji, social media i data analisys i odpowiadał za współpracę z podwykonawcami.

Wcześniej był szefem nowych technologii w agencji reklamowej Communication Unlimited. Ponadto pracował w agencjach Grupa RX, Efigence i Polcode, jako project manager zarządzał projektami interaktywnymi.

Lach ma też kompetencje w zakresie doradztwa i prowadzenia kompleksowych kampanii wyborczych na poziomie samorządu i wyborów parlamentarnych.

tw