K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej

Agencje K2 i Just wygrały przetarg grupy kapitałowej Polska Grupa Energetyczna na obsługę reklamową w zakresie ATL. Pokonały w nim agencje Havas Warsaw i FCB.

Przetarg prowadzony przez GK PGE dotyczył wyboru dwóch agencji do obsługi ATL dla spółek PGE SA i PGE Obrót. Rozpoczął się w styczniu br. Oferty w nim złożyły agencje: FCB, Havas Warsaw, Just i konsorcjum składające się z agencji K2.pl i K2 Agencje te walczyły o obsługę budżetu w wysokości 12,3 mln zł (po 6,15 mln zł na każdą ze spółek) i dwuletni kontrakt z PGE.

W finale przetargu firma odrzuciła ofertę agencji FCB, a do współpracy wybrała dwie agencje: K2 i Just.

Zwycięskie agencje będą odpowiedzialne m.in. za przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki przy zachowaniu spójności w obrębie identyfikacji wizualnej, kreację i realizację kampanii wizerunkowych oraz kampanii sprzedażowych w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz innych materiałów reklamowych.

Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno ATL (telewizja, radio, outdoor) jak i działania BTL skierowane bezpośrednio do klientów (ulotki, plakaty, foldery, mailing). Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa, również w okresie pozakampanijnym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/15-firm-w-przetargu-na-obsluge-eventowa-pge-polskiej-grupy-energetycznej ##

W ub.r. PGE współpracowało m.in. z agencją reklamową VML Poland oraz z Scholz&Friends Warszawa. Pierwsza pracowała przy kampanii pod hasłem „Nazywam się PGE Narodowy”. Druga była autorem kreacji realizowanej jesienią ub.r. kampanii promującej dodatkowe usługi fachowców dla klientów.

W połowie maja PGE zakończyła przetarg na obsługę mediową - wart 34,4 mln zł budżet zdobył dom mediowy Zenith.

bg