Nowa kampania PGNiG promuje ofertę, dzięki której odbiorcy gazu mogą zaoszczędzić 12 miesięcy abonamentu. Skierowana jest ona do nowych i obecnych klientów PGNiG, którzy ogrzewają piecami gazowymi swoje domy (grupa taryfowa W3 i W4). Otrzymają oni zwrot równowartości nawet 12 miesięcy abonamentu, jeśli zadeklarują że pozostaną odbiorcą paliwa gazowego od PGNiG przez 24 miesiące.
PGNIG promuje w ten sposób ogrzewanie domów przyjazne dla środowiska, zmniejszające smog, ekologicznym paliwem jakim gaz ziemny.
Kampania obejmie media takie jak telewizja (TVP1, TVP2, kanały tematyczne TVP, Polsat i kanały tematyczne tego nadawcy), prasę ogólnopolską i regionalną (18 tytułów Polska Press, „Tele Tydzień”, dodatek tv „Super Expressu”, „Wprost”, „Murator”, „Własny dom”). Dodatkowo kampanię wspierać będą działania w internecie.
- Poprzednimi kampaniami, które po raz pierwszy pojawiły się w mediach w październiku 2016 r. udowodniliśmy, że skutecznie budujemy świadomość naszej marki w kontekście sprzedaży gazu i prądu - mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. - Cieszą nas wyniki badań dowodzące, że marka PGNiG jest częściej postrzegana jako firma solidna, godna zaufania i oferująca produkty, które pozwalają oszczędzać - dodaje.
Kreację reklam przygotowała agencja Brasil. Media do kampanii zaplanował i kupił departament marketingu PGNiG.
PGNiG w jednej z poprzednich kampanii, realizowanych wiosną promowała pakiet prąd i gaz. Wówczas brand hero oferty była świnka PIG.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pgnig-reklamuje-gaz-latajacy-pies-gazek-bohaterem-w-kampanii