Agencja realizuje pełen zakres działań marketingowych: strategię, kreację i realizację. Jej usługi są skierowane do trzech grup podmiotów: reklamodawców, agencji z branży reklamowej oraz firm z branży gier.
- Naszym celem jest popularyzacja gamingu w Polsce. W tym sektorze jest ogromny potencjał dla marek, bo z jednej strony mamy bardzo konkretne argumenty biznesowe (zasięgi, zaangażowanie, intencja zakupowa), a z drugiej strony zupełnie niezagospodarowaną przestrzeń przez marki pozagamingowe - deklaruje Piotr Bombol, strategy director i partner w agencji Gameset. - Komercjalizacja gier może się odbyć poprzez dopuszczenie większej liczby partnerów i sponsorów do tego świata. Zachęcamy inne podmioty na rynku do współpracy oraz wspólnego budowania branży - dodaje Łukasz Turkowski, media director i partner w nowej firmie.
Piotr Bombol wcześniej był m.in. senior consultantem w Deloitte Digital i digital plannerem w DDB&tribal. Łukasz Turkowski pracował m.in. jako interactive media manager w DDB&tribal i OMD.
Obecnie w Gameset pracują cztery osoby, a w najbliższym kwartale dołączą trzy kolejne. Firma współpracuje już z agencją brandingową BNA, a wkrótce ma ogłosić następnych klientów.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-bombol-i-lukasz-turkowski-szefami-agencji-gameset