„Nie za słodkie, nie za gorzkie” - piwo Karmi z nowym wizerunkiem promowane nie tylko dla kobiet

Carlsberg Polska w ramach odświeżenia marki, wprowadził na rynek nowe opakowania piwa Karmi z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. To element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

- Dotychczas często uważano, że Karmi to słodki napój dla pań - mówi Aleksandra Niemczyk, menedżer marki. - Tymczasem unikalna receptura, idealnie dobrane typowo piwne składniki i klasyczne metody warzenia sprawiają, że jest to po prostu piwo. Naszą nową kampanią chcemy rozprawić się ze stereotypowym postrzeganiem tej marki. Pokazujemy, że Karmi jest nie za słodkie i nie za gorzkie - dodaje Niemczyk.

Uniseksowy charakter marki mają podkreślać nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu podkreśla piwny charakter Karmi i zachęca do spróbowania zarówno panie jak i panów.

Nową strategię marki pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” stworzyła firma doradcza Kubuj Strategia, za rebranding odpowiada agencja Dragon Rouge.

Wprowadzeniu Karmi w nowych opakowaniach towarzyszą działania na poziomie sklepów oraz w mediach społecznościowych. Za kreację ATL i BTL odpowiada agencja Red8 Advertising a za działania w social media Red8 Digital.

Marka Karmi ostatnio była wspierana m.in. w 2015 roku kampanią, w której wystąpiła aktorka Penelope Cruz. Rok temu Carlsberg poinformował, że podpisał nowy kontrakt reklamowy z aktorką, na mocy którego ma ona wspierać markę przez trzy kolejne lata.

bg