PKN Orlen startuje z nową platformą komunikacyjną kampanią „Kierunek Orlen”

PKN Orlen wystartował z nową platformą marketingowa, spajającą wszystkie marki koncernu. Jej pierwszą odsłoną jest kampania reklamowa „Kierunek Orlen”, przygotowana przez dział marketingu spółki, agencję Publicis, dom mediowy Mullen Lowe Media Hub oraz studio Dobro.

Nowy model komunikacji PKN Orlen wywiedziony został z obserwacji, że konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę.

- PKN Orlen wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę. Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkn-orlen-wchodzi-w-e-commerce ##

Wdrażana właśnie platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human" (H2H), tak by zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Jej pierwszym elementem jest kampania reklamowa „Kierunek Orlen”.

W spotach, przygotowanych w wersjach dłuższej (45 sek.) oraz krótszej (30 sek.), narrację oparto na potrzebach klientów pozornie nie związanych ze stacją paliw – jak spotkanie ze znajomymi, randka, wycieczka rodzinna, służbowa podróż. „Dla wszystkich i o każdej porze kierunek jest tylko jeden – kierunek Orlen” - słyszymy pod koniec spotu (głosu użyczył aktor Piotr Machalica). Dodatkowo, w końcowych sekundach reklamy mamy element humorystyczny - zielonego stworka przechadzającego się po stacji.

W reklamie wykorzystano utwór  Cold Little Heart”, którego autorem jest Michael Kiwanuka.

W ramach kampanii zaplanowano działania 360 stopni - emisję spotu w telewizji, przekaz w radio, prasie, internecie, na tablicach outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN Orlen.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-stacjach-orlen-kupimy-mieso-kosmetyki-i-ubrania-koncern-ma-plany-na-rozwoj ##

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był obszar marketingu PKN Orlen, agencja Publicis (wybrana w zeszłorocznym przetargu) oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

jd