Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP wraz aplikacją mobilną IKO. Bohaterem akcji jest aktor Maciej Musiał.

Spoty kampanii pokazują różne sytuacje, w których Maciej Musiał musi liczyć na pomoc znajomych, ponieważ nie korzysta z aplikacji mobilnej IKO dostępnej dla użytkowników Konta dla Młodych w PKO BP. Reklamy obrazują różne opcje w aplikacji IKO, m.in. płatności zbliżeniowe, wysyłanie próśb o przelew i płatności współdzielone.

- W komunikacji marketingowej do młodych stawiamy na wzrost aktywności w internecie, który jest dla nas ważnym kanałem komunikacji. Tym razem występuje Maciej Musiał. Z jego udziałem wchodzimy w świat młodych. Mówimy do nich obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym aktorem. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która otwarcie komunikuje się z młodymi. Marketing efektywny powinien zaskakiwać odbiorcę i być inspiracją dla naszych klientów i nas samych, jako koło napędowe innowacji i zmian - komentuje Marek Kozłowski, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO Banku Polskim.

To kolejna kampania Konta dla Młodych z udziałem osoby popularnej wśród młodych ludzi. Poprzednio rachunek był promowany przez youtubera Martina Stankiewicza.

W ostatniej dużej kampanii PKO BP reklamowana była pożyczka gotówkowa Mini Ratka.

Obecnej kampanii towarzyszy promocja „100 zł do wydania na Allegro”, w ramach której każda osoba, która do końca marca br. otworzy PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową i wyrazi zgodę marketingową, a potem może zarejestrować chęć udziału w akcji na stronie pkobpp.pl/mozeszwszystko, otrzyma kod o wartości 100 zł do wydania na Allegro. W puli jest 3,5 tys. takich kodów.

Maciej Musiał latem ub.r. wystąpił w kampanii lodów Koral. Wcześniej jako jeden z aktorów z „Rodznki.pl” pojawił się w kilku reklamach Orange Polska.

Obecna kampania reklamująca PKO Konto dla Młodych jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. YouTube, serwis TVP.pl, media społecznościowe, witryny rozrywkowe i wyszukiwarki.

Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).

tw