Anna Zakrzewska, rzecznik prasowy PKP Intercity, potwierdziła informacje o prowadzonym przez firmę przetargu.
- Postępowanie ma charakter zamknięty, zgodnie z dobrymi praktykami wskazywanymi przez SAR. Jednocześnie liczba 5 agencji pozwoliła na zapewnienie konkurencyjności. Wybrana agencja zostanie zatrudniona na 12 miesięcy do przygotowywania komunikacji marketingowej, w tym reklam ATL - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Zakrzewska. Nie podała natomiast nazw zaproszonych do przetargu agencji ani terminu jego zakończenia.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę przewoźnika walczą agencje: GPD, BBDO Warszawa, Publicis Poland, PZL i Ogilvy&Mather.
Poprzednio obsługą reklamową PKP Intercity zajmowała się agencja PZL.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkp-intercity-przetarg-reklamowy-z-piecioma-agencjami-obslugi-broni-pzl