Value Media, Zenith, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o 11,3 mln zł budżetu PKP Intercity

Value Media (GroupOne), Zenith (Publicis Media), Arena Media (Havas Media Group) i MullenLowe MediaHub walczą w przetargu na obsługę mediową PKP Intercity. Wartość budżetu wynosi 11,316 mln zł.

Przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii prowadzonych przez PKP Intercity wystartował w listopadzie 2017 roku. Oferty w nim złożyły cztery domy mediowe: Value Media, Zenith, Arena Media Communications i MullenLowe MediaHub.

PKP Intercity ujawniła, że wartość budżetu mediowego, które obsługą zajmować się będzie wybrana agencja wynosi 11,316 mln zł. Zwycięski dom mediowy będzie pracować dla spółki przez rok, od marca br.

Value Media złożyło ofertę z ceną 11,23 mln zł, Zenith - z 11,98 mln zł, Arena Media - z 11,1 mln zł, a MullenLowe MediaHub - z 12,49 mln zł.

Ostatnio obsługą mediową PKP Intercity zajmował się dom mediowy MEC wybrany przez przewoźnika w przetargu pod koniec 2015 roku. Umowa była zawarta do września 2017 r., a jej wartość opiewała na 18 mln zł. Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy zajmował się planowaniem i zakupem mediowym dla przewoźnika w ostatnich miesiącach.

PKP Intercity prowadzi aktualnie przetarg na agencję interaktywną.

bg