Automatyczny segregator przenosi ze skrzynki odbiorczej do specjalnego folderu wiadomości od nadawców masowych, takie jak np. newslettery czy maile reklamowe od serwisów inne niż spam. - Dużo pracy włożyliśmy, by do tego folderu nie trafiały wiadomości ważne dla użytkownika, jak zamówienia czy potwierdzenia rejestracji, by zastosowane reguły nie naruszały prywatności użytkowników, a jedynie filtrowały nadawców - opisuje Jerzy Dąbrówka, product manager Poczty o2.
Segregator nie wymaga dodatkowej konfiguracji, działa nieprzerwanie po jednokrotnym aktywowaniu przez użytkownika. Przy czym włączenie go nie zmienia wcześniejszych ustawień użytkownika poczty - dotychczasowe reguły i filtry traktowane są jako priorytetowe. Podczas czytania wiadomości użytkownik może na bieżąco zdecydować, czy wiadomości od określonego nadawcy mają trafiać do folderu segregatora.
- Chcemy pomóc naszym użytkownikom odzyskać porządek w ich skrzynkach odbiorczych. Jesteśmy w trakcie wdrażania szeregu także innych rozwiązań, które mają na celu zmniejszenie strumienia zamówionej, ale niekoniecznie chcianej, korespondencji - zapowiada Jerzy Dąbrówka.
Testy Segregatora są prowadzone wśród 5 proc. użytkowników Poczty o2. Planowane jest systematyczne rozszerzanie zasięgu usługi, a jej rozwój uzależniony jest od reakcji i potrzeb użytkowników.
W lipcu br. serwis pocztowy o2.pl odwiedziło 2,7 mln użytkowników, którzy wykonali 194 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio godzinę i 50 minut (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/poczta-o2-pl-testuje-segregator-maili-masowych